Identitesz

Identitárius Egyetemisták Szövetsége

Identitesz közgyűlés: új elnök, új irányok

2017. július 16. 16:31 - Identit

Sikeresen lezalott az Identitárius Egyetemisták Szövetsége 2017. júliusi közgyűlése, amely során a diákszervezet jelenlévő tagsága elé került mind a legutóbbi közgyűlés óta eltelt időszak eseményeinek taglalása, mind pedig a szervezeti működés jövőjével kapcsolatos tervek megállapítása.

A közgyűlés legjelentősebb pillanata László Balázs bejelentése volt: az Identitesz eddigi elnöke lemondott tisztségéről, hogy egyrészt a július 8-án zászlót bontott új mozgalom szolgálatában (Erő és Elszántság) teljes energiabefektetést tudjon nyújtani, másrészt e lépésével különválassza a tiszta metapolitikai tevékenységet a közpolitikai színtértől. László Balázs szerint az Identitesznek, mint intellektuális tevékenységet végző, zömében egyetemisták alkotta szervezetnek olyan küldetése és feladatköre van, amelyhez biztosítani kell a közpolitika vonzásterétől való viszonylagos függetlenséget. 

László Balázs a diákszervezetet 2015. szeptemberi alakulásától kezdve vezette egészen 2017. júliusáig. Bár tiszteletbeli tagként megmarad a közösség számára, munkájának zömét az Erő és Elszántság szolgálatában folytatja, ugyanis az új mozgalom nem a két alapító szervezet egységes formája, hanem a két alapító szervezet által létrehozott teljesen új mozgalom, teljesen új entitás, amely megkívánja a teljeskörű energiabefektetést.

Az eddigi elnök által megjelölt új elnököt a közgyűlés egyhangúlag elfogadta tisztségében. Az új elnök és az elnökhelyettes ezután felvázolták az Identitesz strukturális és tartalmi reformterveit, melyeket kellő felhatalmazás által a következő időszak során meg is fognak valósítani.

Az Identitesz hallgatói közössége a következő időszakban háttérbe vonul, hogy újult erővel és új módszerekkel folytassa az új jobboldali szellemiség metapolitikai hadjáratát magyar hazánk területén.

Identitesz

Az új jobboldali mozgalom elindult: Erő és Elszántság!

2017. július 10. 15:25 - Identit

2017. július 8-án Vecsésen útjára indította a Betyársereg politikai szárnya és az Identitesz az Erő és Elszántság névre keresztelt új jobboldali mozgalmat, amelynek megnyitó ünnepsége össze lett kötve a Pozsonyi csatára való megemlékezéssel. Az erő ünnepének rendezvényén körülbelül 300-400 fő vett részt.

img_0517_fit_800x10000.JPG

Tyirityán Zsolt, a Betyársereg vezető hirdette ki az új mozgalom megalakulását

Az Identitesz a hallgatói társadalomban való tevékenységét tovább folytatja, a két szervezet részéről pedig egy egyesült réteg fogja koordinálni a fokos és a toll szövetségéből létrejött új mozgalmat. 

img_0515_focuspoint_926x504.jpg

"Ébredj nemzet, tombolj vihar!" - László Balázs, az Identitesz elnöke beszéd közben

Az Erő és Elszántság hivatalos Facebook oldala ide kattintva elérhető. Az új mozgalomhoz tartozó weblap és az azon lévő információk egy héten belül elérhetőek lesznek!

Az erő ünnepe a Youtube-on

Identitesz

A homoszexualitás-kérdéshez

2017. július 08. 09:18 - Identit

E téma Magyarországon csak a nagyobb városokban kerül elő. Vidéken, a kisebb településeken általában, ha valaki homoszexuális, igyekszik ezt elrejteni, mert ennek az életstílusnak ott általános az elutasítása. Csupán a minden tekintetben sokszínű nagyvárosokban, Magyarországon elsősorban Budapesten mutatják ki büszkén nemi identitásukat a homoszexuálisok. Erre példa a Budapest Pride.

Heteronormatív elmélet: magától értetődő a heteroszexualitás. Ez a gondolkodásmód volt természetes a keresztény Európában. A felvilágosodást követően viszont a liberalizmus terjedésével fordulóponthoz értünk. 
A kisebbségek és így a szexuális kisebbségek akaratát is figyelembe kell venni, tiszteletben kell tartani, de sohasem szabad engedni semmilyen kisebbségnek sem, hogy többségbe kerüljön, mert az a többségben vagy a kezdetben többségben lévők pusztulását fogja eredményezni. A többség önvédelme követeli meg a kisebbség, számbeli kisebbségben tartását. Amikor a „homoszexualitás-kérdésben” írok, próbálok figyelemmel lenni rájuk, és itt kijelentem, hogy a tettek felülírják az előítéleteket. Nem a tisztességesen élő, szexuális hovatartozását nem propagáló homoszexuális személyekhez szól ez a cikk. Mindennek ellenére egy percig se higgye senki, hogy erkölcsileg helyén való ez az életstílus.

Helyes-e ha egy homoszexuális pár, kézen fogva sétál az utcán? Így lennének boldogok. „Miért akarnak megfosztani boldogságunktól? Miért lesz az nekik jobb, ha megtiltják nekünk?” – teszik fel a kérdést mindig, miközben homofób, rasszista, náci jelzőkkel illetnek minket. Gyermekeink negatív példát láthatnak; egyes csoportokat annyira felháboríthat a homoszexuális hajlam nyilvános megjelenése, hogy összetűzésbe keveredhetnek velük; a többség gyomra felfordul őket látva. Engem is kellemetlen érzés fog el, ha az utcán, kézen fogva sétálni látok egy ilyen párt. Abba bele sem merek gondolni, mit művelhetnek otthon, mert elfog a hányinger és rosszullét környékez meg. Lehet, ez kölcsönös a részükről, mindenesetre a többség akarata és a szexuális kisebbség védelme érdekében is szexuális önmegtartóztatást kérek a homoszexuális személyektől legalább a nyilvánosság előtt, hiszen az ember le tudja győzni szexuális vágyait. Ez az egyik különbség állat és ember között.

„Az egészségügyi világszervezet évekkel ezelőtt deklarálta, hogy a homoszexualitás nem betegség”.  Sokan ezzel ma sem értenek egyet. Ha betegség, akkor gyógyítható-e a homoszexuális személy? A gyermek szocializációs folyamatára visszavezetve ezt a kérdést, szerintem megfelelő nevelés mentén olyan alapelvek rögzíthetőek a gyermekek fejébe, lelkébe, szívébe, amik megváltoztathatatlanok lesznek. Az első tehát nem a „betegség” gyógyítása, hanem annak megelőzése megfelelő neveléssel. A keresztény erkölcs mentén, nemzeti neveléssel. Elvhűséget, identitáshűséget adunk ezáltal, aminek köszönhetően, nem hogy homoszexuális személlyé, hanem igazi magyar identitással rendelkező egyénné serdül az ifjú. 

Vajon belenevelhető az emberbe vagy születéssel jár együtt? Erről ma is vitáznak. Pál, „Istentől való elfordulásként írja le a homoszexualitást” (Róm 1,24-27), míg R. Cohen, amerikai terepeuta azt állítja: „Senki nem születik homoszexuálisnak”.  Állítja ezt úgy, hogy ő maga is homoszexuális. Szerinte a homoszexualitás „nem szexuális probléma, hanem fejlődési rendellenesség a saját identitást illetően”. Ha nevelhető, és valaki szándékosan neveli rá gyermekét, az bűnös? Igen. A liberális felfogás szerint is, mert szerintük senkinek nem szabad megmondani milyen legyen, mit kövessen (értsük ezt bármilyen féle identitásra.) Én azt mondom, példát kell gyermekeink elé állítani, azonban a keresztény erkölcs mentén a nemzethez való hűség példáját. Én biztos nem fogom megpróbálni sem homoszexuális hajlamra nevelni gyermekemet. Ha születéssel jár együtt, akkor nem tehetnek róla, hogy ilyenné váltak. Ez esetben nem tekinthető bűnnek, de fontos hangsúlyozni, ez esetben sem tekinthető keresztény erkölcsi és tudományos biológiai szemszögből sem helyesnek.

Itt felvetődhet a legkényesebb kérdés: Mit tennék én, az új jobboldali gondolkodó, ha gyermekem homoszexuális személlyé válna (természetesen akaratom ellenére)? Az én gyermekem. Én nemzettem, én neveltem, így természetesen szeretném őt akkor is. Ennek ellenére kiállnék amellett, hogy törvény tiltsa a melegházasságot, a homoszexualitás propagálását és a homoszexuális megnyilvánulást az utcákon.

A homoszexualitás szabad propagálásának megállítása, önvédelem a normalitás védelmében. Egy hasonlattal élve így írnám le a „homoszexualitás-kérdést”: A kútból hideg vizet húzunk fel, így az emberek többsége azt issza, nem a meleget. Ez a természetes. Míg az emberek nem kiabálják az utcákon, hogy a meleg víz jó vagy jobb, ezért igyon mindenki azt, addig nincs semmi probléma. Mindenkinek szíve joga milyen vizet iszik, de ne feledje senki sem, milyen vizet ivott és milyen vizet iszik a többség ma is: hideget.

Homoszexuális pár nem fogadhat örökbe, nem nevelhet gyermeket. Akad olyan esetre példa, amikor két meleg férfi gyermeke a bejárónőt azonosította anyukaként vagy két leszbikus nő gyermeke férfiakat kért meg, hogy legyen az apja. Homoszexuális személyek gyermekei határozottan rosszabbul teljesítenek az iskolákban. Homoszexuális pár, ha gyermeket fogad örökbe, az „a két ember legjobb szándékának feltételezése mellett is – a gyermekek elleni bűncselekmény.”  Akkor is, ha szeretik, mert egy gyermek egészséges fejlődéséhez hozzátartozik, hogy édesanyjától és édesapjától is tanulnia kell. Például az édesanyától a gondoskodó szeretetet, míg apjától a szigort, rendet és fegyelmet. Ebből is következik, hogy házasságot csupán férfi és nő köthet egymással. A melegházasságot eddig azért nem tiltották, mert nem volt.

A házasság nem csupán az egymás iránti testi vonzalmat vagy lelki szeretetet jelenti, hanem „a klasszikus nézet szerint a házasság három szempontból egyesíti a feleket: testileg-lelkileg; a gyermeknemzés által a gyermeknevelésben és a közös háztartásban; valamint örökké és kizárólagosan.”  Éppen ezért a melegházasság engedélyezése lényegében a házasság újraértelmezését jelenti, vagyis a házasság tartalmának kifacsarását.

A liberalizmus mai, túlzásokba esett változata, mint az elvtelenség melegágya nagyban hozzájárul a homoszexualitás terjedéséhez, hiszen védelmezi a szexuális kisebbséget alkotó személyeket és támogatja őket. Érdekeik elérésére lehetőséget biztosít. Mind e mellett az elvtelenség megteremtésével együtt hozta a XXI. századnak az erkölcstelenséget. A fiatalkorúak körében a több személlyel való szexuális közösülés, nagymértékű alkohol- vagy drogfogyasztás szintén közrejátszhat a szexuális identitászavarhoz, aminek következménye lehet a homoszexualitás a kutatások alapján, amennyiben az, a szocializációs folyamattal összefüggésben van. 
Az Európai Parlament is a védelme alá vette a homoszexuális személyeket és így Európa önpusztító folyamatát támogatja.

Ráadásnak: „A „liberálisok”, akik az azonos nemre irányuló hajlamot normálisként értelmezik, olyan ideológiailag színezett „szemüveget” mellékelnek mindehhez, amely a homoszexuális életet valamilyen módon „vidámnak” („gay”) láttatja. Ezzel megfosztják az érintetteket attól a lehetőségtől, hogy elhagyják a homoszexuális életstílust”. Mert igenis vannak olyan személyek, akik bánják homoszexuális hajlamukat és segítségért kiáltanak. A katolikus egyházaknak és persze minden keresztény embernek kötelessége, hogy segítse, ahogy tudja őket. És ez a segítség fontos, hogy ne a hajlamuk támogatását jelentse.

A homoszexualitás nem támogatni és nem reklámozni való. A tradicionális családmodellnek kell léteznie. Ez a természetes rend hozzátartozója, hiszen csupán férfi és nő, apa és anya egymás iránt érzett szeretetének kiteljesedéseképpen születhetnek gyermekek. Ez, az emberi fajfenntartás alapja. Talán az a leghelyesebb identitáspolitika a „homoszexualitás-kérdésben”, ha nem is beszélünk erről többet, mert ha csupán semlegesen beszélünk róla, azzal is segítjük terjedését? Örülnék, ha nem kellene ezzel a témával foglalkozni, de muszáj lesz, mert a XXI. századi liberalizmus erkölcstelen fertőinek terjesztési eszközei között ott szerepel a homoszexuális propaganda is. 

Felhasznált irodalom:

Angyal Ágnes: Melegnek és balkezesnek is születni kell, 2009.
http://24.hu/belfold/2009/09/02/melegnek_balkezesnek_is_szuletni/
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 65.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 67.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 67.
Szilvay Gergely: A melegházasságról. Századvég Kiadó, Budapest, 2016. 262.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 81.
Szilvay Gergely: A melegházasságról. Századvég Kiadó, Budapest, 2016. 215.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 108.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 13.

Vékony Csongor Levente - Identitesz

A homoszexualitásról

2017. július 07. 15:39 - Identit

E téma Magyarországon csak a nagyobb városokban kerül elő. Vidéken, a kisebb településeken általában, ha valaki homoszexuális, igyekszik ezt elrejteni, mert ennek az életstílusnak ott általános az elutasítása. Csupán a minden tekintetben sokszínű nagyvárosokban, Magyarországon elsősorban Budapesten mutatják ki büszkén nemi orientációjukat a homoszexuálisok. Erre példa a Budapest Pride.

Heteronormatív elmélet: magától értetődő a heteroszexualitás. Ez a gondolkodásmód volt természetes a keresztény Európában. A felvilágosodást követően viszont a liberalizmus terjedésével fordulóponthoz értünk. „Valóban furcsa az utcán, kézen fogva sétálni látni egy homoszexuális párt, de fontos, hogy ne külső, hanem tettek alapján alkossuk meg véleményünket egymásról. Szokatlan, új dolgokat hozott a liberalizmus magával.” –fogalmaztam meg első könyvemben. A kisebbségek és így a szexuális kisebbségek akaratát is figyelembe kell venni, tiszteletben kell tartani, de sohasem szabad engedni semmilyen kisebbségnek sem, hogy többségbe kerüljön, mert az a többségben vagy a kezdetben többségben lévők pusztulását fogja eredményezni. A többség önvédelme követeli meg a kisebbség, számbeli kisebbségben tartását. Amikor a homoszexualitás kérdésben írok, próbálok figyelemmel lenni rájuk, de egy percig se higgye senki, hogy erkölcsileg helyén való ez az életstílus.

Helyes-e ha egy homoszexuális pár, kézen fogva sétál az utcán? Így lennének boldogok. „Miért akarnak megfosztani boldogságunktól? Miért lesz az nekik jobb, ha megtiltják nekünk?” – teszik fel a kérdést mindig, miközben homofób, rasszista, náci jelzőkkel illetnek minket. Gyermekeink negatív példát láthatnak; egyes csoportokat annyira felháboríthat a homoszexuális hajlam nyilvános megjelenése, hogy összetűzésbe keveredhetnek velük; a többség gyomra felfordul őket látva. Engem is kellemetlen érzés fog el, ha az utcán, kézen fogva sétálni látok egy ilyen párt. Abba bele sem merek gondolni, mit művelhetnek otthon, mert elfog a hányinger és rosszullét környékez meg. Lehet, ez kölcsönös a részükről, mindenesetre a többség akarata és a szexuális kisebbség védelme érdekében is szexuális önmegtartóztatást kérek a homoszexuális személyektől legalább a nyilvánosság előtt, hiszen az ember le tudja győzni szexuális vágyait. Ez az egyik különbség állat és ember között.


Bűn a homoszexualitás keresztény értelemben?  Országának, nemzetének hátat fordítva - bűnös. Olyan bűnt követ el, mely jogilag nem büntethető, de lelkiismeret furdalásra késztetheti őt. Régebben mindenki betegségként gondolt a homoszexualitásra és ma is akadnak, akik ezen állásponton foglalnak helyet, bár „az egészségügyi világszervezet évekkel ezelőtt deklarálta, hogy a homoszexualitás nem betegség”. 

Ha betegség, akkor gyógyítható-e a homoszexuális személy? Ez szerintem csupán elvi kérdés, ami a gyermek szocializációs folyamatára vezethető vissza. Megfelelő nevelés mentén olyan alapelvek rögzíthetőek a gyermekek fejébe, lelkébe, szívébe, amik megváltoztathatatlanok lesznek. Az első tehát nem a „betegség” gyógyítása, hanem annak megelőzése megfelelő neveléssel. A keresztény erkölcs mentén, nemzeti neveléssel. Elvhűséget, identitáshűséget adunk ez által, aminek köszönhetően, nem hogy homoszexuális személlyé, hanem igazi magyar identitással rendelkező fiatallá serdül az ifjú.

Vajon belenevelhető az emberbe vagy születéssel jár együtt? Erről ma is vitáznak. Pál, „Istentől való elfordulásként írja le a homoszexualitást” (Róm 1,24-27), míg R. Cohen, amerikai terepeuta azt állítja: „Senki nem születik homoszexuálisnak”.  Állítja ezt úgy, hogy ő maga is homoszexuális. Szerinte a homoszexualitás „nem szexuális probléma, hanem fejlődési rendellenesség a saját identitást illetően”. Ha nevelhető, és valaki szándékosan neveli rá gyermekét, az bűnös? Igen. A liberális felfogás szerint is, mert szerintük senkinek nem szabad megmondani milyen legyen, mit kövessen. (Értsük ezt bármilyen féle identitásra.) Én azt mondom, példát kell gyermekeink elé állítani, azonban a keresztény erkölcs mentén a nemzethez való hűség példáját. Én biztos nem fogom megpróbálni sem homoszexuális hajlamra nevelni gyermekemet.Ha születéssel jár együtt, akkor nem tehetnek róla, hogy ilyenné váltak. Ez esetben nem tekinthető bűnnek, de fontos hangsúlyozni, ez esetben sem tekinthető keresztény erkölcsi és tudományos biológiai szemszögből sem helyesnek.

Itt felvetődhet a legkényesebb kérdés: Mit tennék én, az új jobboldali gondolkodó, ha gyermekem homoszexuális személlyé válna?(természetesen akaratom ellenére)Az én gyermekem. Én nemzettem, én neveltem, így természetesen szeretném őt akkor is. Ennek ellenére kiállnék amellett, hogy törvény tiltsa a melegházasságot, a homoszexualitás propagálását és a homoszexuális megnyilvánulást az utcákon.

A homoszexualitás szabad propagálásának megállítása, önvédelem csupán a Rend és Igazságosság nevében.Egy hasonlattal élve így írnám le a „homoszexualitás-kérdést”: A kútból hideg vizet húzunk fel, így az emberek többsége azt issza, nem a meleget. Ez a természetes. Míg az emberek nem kiabálják az utcákon, hogy a meleg víz jó vagy jobb, ezért igyon mindenki azt, addig nincs semmi probléma. Mindenkinek szíve joga milyen vizet iszik, de ne feledje senki sem, milyen vizet ivott és milyen vizet iszik a többség ma is: Hideget.

Homoszexuális pár nem fogadhat örökbe, nem nevelhet gyermeket.Akad olyan esetre példa, amikor két meleg férfi gyermeke a bejárónőt azonosította anyukaként vagy két leszbikus nő gyermeke férfiakat kért meg, hogy legyen az apja. Homoszexuális személyek gyermekei határozottan rosszabbul teljesítenek az iskolákban. Homoszexuális pár, ha gyermeket fogad örökbe, az „a két ember legjobb szándékának feltételezése mellett is – a gyermekek elleni bűncselekmény.”  Akkor is, ha szeretik, mertegy gyermek egészséges fejlődéséhez hozzátartozik, hogy édesanyjától és édesapjától is tanulnia kell. Például az édesanyától a gondoskodó szeretetet, míg apjától a szigort, rendet és fegyelmet.Ebből is következik, hogy házasságot csupán férfi és nő köthet egymással. A melegházasságot eddig azért nem tiltották, mert nem volt.


A házasság nem csupán az egymás iránti testi vonzalmat vagy lelki szeretetet jelenti, hanem „a klasszikus nézet szerint a házasság három szempontból egyesíti a feleket: testileg-lelkileg; a gyermeknemzés által a gyermeknevelésben és a közös háztartásban; valamint örökké és kizárólagosan.”  Éppen ezért a melegházasság engedélyezése lényegében a házasság újraértelmezését jelenti, vagyis a házasság tartalmának kifacsarását.
A liberalizmus mai, túlzásokba esett változata, mint az elvtelenség melegágya nagyban hozzájárul a homoszexualitás terjedéséhez, hiszen védelmezi a szexuális kisebbséget alkotó személyeket és támogatja őket.

Érdekeik elérésére lehetőséget biztosít. Mind e mellett az elvtelenség megteremtésével együtt hozta a XXI. századnak az erkölcstelenséget. A fiatalkorúak körében a több személlyel való szexuális közösülés, nagymértékű alkohol- vagy drogfogyasztás szintén közrejátszhat a szexuális identitászavarhoz, aminek következménye lehet a homoszexualitás a kutatások alapján, amennyiben az, a szocializációs folyamattal összefüggésben van. 
Az Európai Parlament is a védelme alá vette a homoszexuális személyeket és így Európa önpusztító folyamatát támogatja.

Ráadásnak: „A „liberálisok”, akik az azonos nemre irányuló hajlamot normálisként értelmezik, olyan ideológiailag színezett „szemüveget” mellékelnek mindehhez, amely a homoszexuális életet valamilyen módon „vidámnak” („gay”) láttatja. Ezzel megfosztják az érintetteket attól a lehetőségtől, hogy elhagyják a homoszexuális életstílust”. Mert igenis vannak olyan személyek, akik bánják homoszexuális hajlamukat és segítségért kiáltanak. A katolikus egyházaknak és persze minden keresztény embernek kötelessége, hogy segítse, ahogy tudja őket. És ez a segítség fontos, hogy ne a hajlamuk támogatását jelentse.

A homoszexualitás nem támogatni és nem reklámozni való. A tradicionális családmodellnek kell léteznie. Ez a természetes rend hozzátartozója, hiszen csupán férfi és nő, apa és anya egymás iránt érzett szeretetének kiteljesedéseképpen születhetnek gyermekek. Ez, az emberi fajfenntartás alapja. Talán az a leghelyesebb identitáspolitika a „homoszexualitás-kérdésben”, ha nem is beszélünk erről többet, mert ha csupán semlegesen beszélünk is róla azzal is segítjük e fertő terjedését? Örülnék, ha nem kellene ezzel a témával foglalkozni, de muszáj lesz, hogy mentsük az igaz magyar lelki minőséget.

Vékony Csongor Levente - Identitesz

Felhasznált irodalom:

Vékony Csongor Levente: Amikor az ember gondolkodása érni kezd. Budapest, 2016. 172.
Angyal Ágnes: Melegnek és balkezesnek is születni kell, 2009.
http://24.hu/belfold/2009/09/02/melegnek_balkezesnek_is_szuletni/
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 65.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 67.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 67.
Szilvay Gergely: A melegházasságról. Századvég Kiadó, Budapest, 2016. 262.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 81.
Szilvay Gergely: A melegházasságról. Századvég Kiadó, Budapest, 2016. 215.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 108.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 13.

Pontos részletek július 8-ával kapcsolatban

2017. július 06. 15:40 - Identit

A 2017. július 8-i megemlékezés és zászlóbontás - az erő ünnepének - információi: 

A rendezvény kezdetének időpontja: 18:00

A rendezvény helyszíne: Vecsés, Pozsonyi csata szobornál (a Bajcsy-Zsilinszky utca és a Telepi út találkozásánál található vasúti átjáró mellett parkban)

72a2d101-85fc-4d84-aa96-0e9fb60865a9.jpg

02f1a150-dbb3-4c59-9afc-cfd160718187.jpg

A megemlékezés és zászlóbontás sajtónyilvános, viszont a sajtó munkatársai számára a rendezvény kezdete előtt helyszíni eligazítás történik, melyen értesülnek a rendezvény ideje alatt a sajtósok számára meghatározott elvárásokról.

(A rendezvény szervezői)

Újabb részletek július 8-ával kapcsolatban

2017. június 06. 12:34 - Identit

A 2017. július 8-i rendezvénnyel kapcsolatban, amely Az erő ünnepe néven kerül megrendezésre, a következő újabb információkat közöljük:

- A rendezvény 2017. július 8-án pontban 18:00-kor kezdődik Vecsésen.

- A rendőrség korrekt munkájának köszönhetően a rendezvény engedélyezve lett.

További részletek hamarosan!

18985255_1536772699726114_2054482614_n.jpg

Szervező csoport - Az erő ünnepe 

Címkék: Az erő ünnepe

Présház Hírportál interjú László Balázzsal

2017. június 05. 19:26 - Identit

Új jobboldali közösséget épít a magyar politikai palettán az Identitárius Egyetemisták Szövetsége, „meghaladva és felülemelkedve minden olyan elemen és jelenségen, amely a hamarosan pártba szerveződő politikai erőinket béklyóba kötné.” Az Identitesz elnökének, László Balázsnak tett föl kérdéseket a Présház Hírportál.

16830924_183511738804407_7359600939237167442_n.jpg

- Elnök úr, Ön úgy véli: „a megfeleléskényszert - mely politikai korrektség néven lett trendszerű - egyszer, s mindenkorra ki kell tiltani a kommunikációnkból." Nem vette észre, hogy az európai szellemiségű sajtó már régen kicselezte a PC rögeszméjét? Az igényes újságírók úgy juttatják el az információkat a társadalomhoz, hogy tartják magukat a PC kényszerzubbonyához, mégis ötletesen és jól érthetően a teljes igazat és valódit közlik.

- Ameddig a sajtó világának jobboldali tábora nem tagadja az egyenlőség hamis dogmájának hipotéziseit, addig nem beszélhetünk a PC kicselezéséről. A politikai korrektség megfeleléskényszerét csak úgy törhetjük meg, ha visszaállítjuk a kommunikációt a tények világába, a baloldali-liberális gondolatkör ellenében. Azt természetesen nem vitatom el, hogy valóban érzékelhető egyfajta jobboldali fordulat itt is, amelynek csak örülni lehet. De még nagyobb fordulatra, még nagyobb bátorságra és még nagyobb szókimondásra van szükség.

- Ön szerint sorsproblémánk „a nemzeti önvédelem - mint nemzeti immunrendszer - egyfajta autoimmun betegséggé, önmegsemmisítő mechanizmussá süllyedése a teljes önfeladásig." A földkerekség több pontján jó mintákat kínálnak a hatásos nemzeti önvédelemre. Az Ön leendő pártja mit tesz azért, hogy mi új, saját módszereket találjunk ki, és vezessünk be?

- A nemzeti immunrendszer szubsztrátuma a közgondolkodás. Ameddig a közgondolkodás számára nem evidens az a szemlélet, hogy első a saját etnikai közösségünk jövőjének biztosítása, addig nem beszélhetünk semmilyen formában hatásos módszerek meglétéről. A közgondolkodás helyreállítása pedig kizárólag az egyének szemlélet-helyreállítása által történik, így az új jobboldali mozgalom számára ezt az immunrendszer-restauráló funkciót egy szisztematikus szellemi képzés-rendszerrel kell véghez vinni: előadássorozatok megszervezése, szellemi irányultságú akadémiák létrehozása, nem utolsó sorban pedig meghatározott témák szerinti konferenciák biztosítása - természetesen, a többi mozgalmi funkció működése mellett.

Ilyen szisztematikus képzés-rendszer keretein belül lehet csak és kizárólag a magyar etnikai önvédelem szellemi irányultságát visszahozni az egyének tudatába - amellett, hogy egyfajta reorganizációs tevékenység által megismertetjük velük a közösségi lét fenséges mivoltát, mely szintén hozzájárul az egészséges közösség-orientált szemlélet újbóli megismeréséhez.

- Fedezd föl saját kultúrád – hangzik az európai Balassi-folyamat jelmondata. Az Identitesz miket tesz azért, hogy a napról napra fölfedezett – régi és új – értékek hamar bekerüljenek a magyar szellemi és művészeti élet pezsgésébe?

- Az Identitesz egyetemi diákszervezet révén addig tud nyúlni, ameddig a hallgatói társadalom ér, illetve ameddig lehetőségei teret engednek. A klasszikusnak mondható civil eszközökön túl én az internet erejében látok egyfajta megoldást: minden közösségi portált és alkalmazást meg kell ragadni, hogy az Y és Z generáció még nemzettudatos rétegeit meggyőzzük az új jobboldali gondolkodás fontosságáról. A politikai kommunikáció terének jelentős része ezen felületre került át, így számunkra elsőrendű, hogy alkalmazkodjunk a kialakult helyzethez és az új játékszabályok szerint vigyük élre akaratunkat.

(preshaz.eu)

"Bajtársakként vívjuk ezt a küzdelmet" - Interjú Incze Bélával

2017. május 30. 14:04 - Identit

2017. június 4-én, immár 16. alkalommal kerül megrendezésre Budapest szívében a Trianon Felvonulás. A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom által életre hívott rendezvény az egyik legemblematikusabb megmozdulássá nőtte ki magát a Kárpát-Medencében, amely egyszerre hívja fel a figyelmet az elcsatolt területeken élő magyar nemzettestvérek ügyére, valamint a magyar élettér és identitás védelmének fontosságára.

Az idei felvonulásról, a trianoni diktátum súlyosságáról, valamint a területi revízió kérdéséről beszélgettünk Incze Bélával, a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom alelnökével, a Trianon Felvonulás főszervezőjével.

sam_9871.jpg

- Az idei felvonulás már a 16. lesz a sorban. Másfél évtizedes távlatban vizsgálva, mennyire mondható sikeresnek ez a jobboldalon már kultikusnak számító kezdeményezés?

A válasz egyértelműen az, hogy rendkívüli sikereket értünk el. Amikor annak idején Toroczkai László először szervezte meg a Trianon Felvonulást, akkor a társadalom döntő többségének fogalma sem volt arról, hogy egyáltalán létezik ez a problémakör. Mára ez teljes egészében átalakult. Hogy egy apróságot említsek, rengeteg olyan autó jár keresztbe-kasul a Kárpát-medencében, amiken matrica hirdeti, hogy a tulajdonos szerint mik Magyarország eredeti határai. Ennél komolyabb és látványosabb dolog, hogy alig van mára olyan település, ahol valamilyen formában ne szerveznének demonstrációt az évforduló alkalmából. A legkomolyabb eredmény pedig az, hogy a kormány június 4-ét a „Nemzeti Összetartozás Napjának” nevezte ki. A tematizációs csapásiránnyal ugyan nem értünk egyet, de az tagadhatatlan eredmény, hogy az a Fidesz, ami 1990-ben kivonult az ülésteremből, amikor egy perces néma csönddel kívántak megemlékezni a tragédiáról, 2010-ben már életre hívta az emléknapot. Nem azt mondom, hogy ez a folyamat csak a Trianon Felvonulásnak köszönhető, de úgy gondolom, hogy a Kárpát-medence legnagyobb tiltakozó demonstrációjának igenis komoly szerepe volt ebben és természetesen a történetnek még távolról sincs vége. A felvonulás egy olyan fórum, ahol be lehet dobni a közéletbe azokat a témákat, amik aktuálisan problémát okoznak az elszakított területek magyarságának, majd a későbbiekben jól átgondolt stratégia mentén mindent megteszünk a megoldás érdekében.

- Számodra az elmúlt 15 Trianon Felvonulás közül melyik volt a legemlékezetesebb és miért?

A tavalyit tudnám kiemelni. Persze minden évben történik olyan esemény a felvonuláson, ami miatt megjegyzi azt az ember, de egy évvel ezelőtt éreztem ismét lendületet a dologban. Mindenki tisztában van vele, hogy a „nemzeti oldalként” ismert gyűjtőfogalom tulajdonképpen értelmét veszítette, hiszen ez a közösség kvázi megszűnt létezni. Ez minden rendezvényen érezhető volt, így a felvonuláson is. Azonban tavaly annak ellenére, hogy nem voltunk kifejezetten sokan, éreztem a menetben egyfajta lendületet, valami fiatalos erőt, ami már nagyon hiányzott. Ugyanezt éreztem egyébként az idei Becsület Napján is. Úgy gondolom, hogy ennek az az oka, hogy az embereknek elegük lett az állóvízből és igény van arra, hogy hallassuk a hangunk, de ehhez meg kell teremteni azokat a kereteket, melyek közt igényesen, de ugyanakkor erőt sugározva történik mindez. A tavalyi felvonulás az én megítélésem szerint ilyen volt, és ezen az úton haladunk tovább idén is.

img_9376-1024x701.jpg

- A 21. század második évtizedének végén, amikor Európa fehér, keresztény nemzeteinek a fennmaradásuk érdekében össze kell fogniuk egymással a közös külső és belső ellenségekkel szemben, mennyire adekvát egy 97 évvel ezelőtti, Európa testvérnemzeteit összeugrasztó diktátum „felemlegetése”?

Az Identiteszhez hasonló módon én is azt vallom, hogy nem a múlt törésvonalait kell tovább mélyíteni, hanem a jelen kihívásaira kell választ találni, de ilyen értelemben is van aktualitása a Trianon Felvonulásnak. Amíg megtörténhet az, hogy Romániában minden alapot nélkülözve bebörtönzik és terrorizmussal gyanúsítják meg tagjainkat, majd évekkel később bejelentik, hogy semmi nem volt igaz az államellenes vádakból, akkor egyértelművé válik, hogy minden arra ment ki, hogy egyrészt megtörjék a székely autonómia törekvések lendületét, illetve felszámolják Mozgalmunkat, addig úgy gondolom, hogy reagálnunk kell, és erre remek eszköz egy ilyen tömegrendezvény. Most csak a legbrutálisabb esetet emeltem ki, de minden elszakított területen éri negatív diszkrimináció az őshonos magyarságot. Ezek az esetek nem 1920-ban történtek, hanem napjainkban, és ha erre nem reagálnánk, akkor hamis alapokra építenénk az európai nemzetek összefogását, hiszen a saját nemzettestvéreinket hagynánk cserben.

Természetesen mi sem vagyunk érzéketlenek a viszonyok folyamatos alakulása tekintetében. Az Európára leselkedő veszély sok hozzánk hasonló nacionalistát rázott fel Kárpát-medence szerte és vannak olyan folyamatok, amik az összefogás irányába mutatnak egyes szervezetekkel, de ez nem jelentheti azt, hogy szemet hunyunk a magyarság ellen irányuló sovén támadások felett. A közös küzdelem alapja nem csak a közös ellenség kell, hogy legyen, hanem a kölcsönös tisztelet is.

Ezen kívül más okból kifolyólag is hatalmas szükség van erre a rendezvényre. Annak ellenére, hogy az elmúlt időszakban megcsappant a résztvevők létszáma, még mindig az egyik legnagyobb utcai demonstrációról beszélünk, ami a nacionalista közeghez köthető. Fontos, hogy mi is meg tudjuk mutatni, hogy van bennünk potenciál, nem csak a baloldali csürhe képes nagy létszámban az utcára vonulni. Ilyen értelemben a Trianon Felvonulás erődemonstráció is lesz. 

- Nagy-Magyarország határainak helyreállítása mennyire reális cél 2017-ben?

Határrevíziónak nem látom realitását jelen pillanatban, de területi autonómiának minden további nélkül, például Székelyföldön. Más elszakított területeken sem tartom irreálisnak a kulturális autonómia lehetőségét, ami remek kezdet, ha a fokozatosság elvét tartjuk szem előtt. Fontos, hogy minden területen tisztában legyünk a realitásokkal és tudjunk örülni a látszólag kicsi eredményeknek. Egy ház is téglákból épül fel, nem a semmiből terem.

- A Gergely-naptár furcsa fintora, hogy ezúttal június 4-e, és így a felvonulás napja, egybeesik Pünkösd ünnepével. Átírja ez a programot bármiben is?

A programot közvetlenül nem módosítja az egybeesés. Mozgalmunknak belső tábora lesz a felvonulást megelőző hétvégén, azon tagjainknak, akik jelezték, hogy szeretnének misén, vagy istentiszteleten részt venni természetesen lehetőséget biztosítunk erre.

- Idén körülbelül hány résztvevőre számítasz, számítotok?

Azért nehéz ezt megítélni, mert a legnagyobb közösségi oldal egy alkalommal már törölte a rendezvény eseményét, Mozgalmunk oldalát pedig rendszeresen törlik, így az internetes visszajelzésekre nehézkes alapozni. Viszont azzal, hogy ilyen indokolatlan cenzúrát alkalmaznak ellenünk, azért rá is irányítják a figyelmet a rendezvényre. Több ezren osztották meg azt a cikket, amiben a liberális cenzúráról számoltunk be. Tehát ezt bizonyos mértékig sikerült a hasznunkra fordítani. Egy korábbi interjúban azt mondtam, hogy a nacionalista tábor minden további nélkül képes többezres létszámot felmutatni, ezt továbbra is fenntartom, és mindenkit arra buzdítok, hogy június 4-én vegyük újra birtokba az utcát!

1494935344934.png

- Mit érdemes mindenképpen tudniuk azoknak, akik részt szeretnének venni a felvonuláson?

A gyülekező június 4-én, vasárnap 15:30-tól lesz a Felvonulási téren, a Regnum Marianum emlékkeresztnél. Innen fogjuk meglátogatni az utódállamok nagykövetségeit, melyek előtt beszédek fognak elhangzani. A hivatkozásra (ide) kattintva érhető el a rendezvény aktuális Facebook eseménye, ameddig nem törlik. Itt minden lényeges információ közzé lesz téve, amit tudnia kell a résztvevőknek.

Köszönöm a lehetőséget az Identitesznek és további sok sikert kívánok munkátokhoz! Lehet, hogy különböző utakat választottunk a cél irányába, de világnézeti talapzatunk közös, így a formai különbségek ellenére bajtársakként vívjuk ezt a küzdelmet.

Horváth Tamás - Identitesz

Kiállunk Jim Dowson mellett!

2017. május 25. 12:13 - Identit

A hagyománytisztelő politikai szereplők lejáratásában előszeretettel ténykedő Magyar Narancs a tegnapi nap folyamán beszámolt azon eseményről, hogy Jim Dowsont, brit jobboldali politikai aktivistát a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal Magyarország területéről kiutasított, egyidejűleg vele szemben beutazási és tartózkodási tilalmat rendelt el. Az említett sajtóorgánum ereje teljének igénybevételével arról is beszámolt, hogy az Identitárius Egyetemisták Szövetsége (Identitesz) kapcsolatban áll Jim Dowsonnal. 

Nem tagadjuk, valóban ismerjük és tiszteljük is. Sőt, egy igazi brit férfinak tartjuk, aki az európai önvédelem jegyében egész életét a kontinens megmaradása ügyének szenteli. Nem fogunk elhatárolódni tőle, sőt, kiállunk mellette!

Sajnáljuk, hogy a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal ilyen döntésre jutott. Mi nem gondoljuk úgy, hogy Jim Dowson bárminemű kockázat hordozója volna. Bízunk benne, hogy az említett hivatal munkatársai is előbb-utóbb jobb belátásra bírnak személyével és hagyományvédő politikai tevékenységével kapcsolatban.

Vezetőség - Identitesz