Identitesz

Identitárius Egyetemisták Szövetsége

A homoszexualitásról

2017. július 07. 15:39 - Identit

E téma Magyarországon csak a nagyobb városokban kerül elő. Vidéken, a kisebb településeken általában, ha valaki homoszexuális, igyekszik ezt elrejteni, mert ennek az életstílusnak ott általános az elutasítása. Csupán a minden tekintetben sokszínű nagyvárosokban, Magyarországon elsősorban Budapesten mutatják ki büszkén nemi orientációjukat a homoszexuálisok. Erre példa a Budapest Pride.

Heteronormatív elmélet: magától értetődő a heteroszexualitás. Ez a gondolkodásmód volt természetes a keresztény Európában. A felvilágosodást követően viszont a liberalizmus terjedésével fordulóponthoz értünk. „Valóban furcsa az utcán, kézen fogva sétálni látni egy homoszexuális párt, de fontos, hogy ne külső, hanem tettek alapján alkossuk meg véleményünket egymásról. Szokatlan, új dolgokat hozott a liberalizmus magával.” –fogalmaztam meg első könyvemben. A kisebbségek és így a szexuális kisebbségek akaratát is figyelembe kell venni, tiszteletben kell tartani, de sohasem szabad engedni semmilyen kisebbségnek sem, hogy többségbe kerüljön, mert az a többségben vagy a kezdetben többségben lévők pusztulását fogja eredményezni. A többség önvédelme követeli meg a kisebbség, számbeli kisebbségben tartását. Amikor a homoszexualitás kérdésben írok, próbálok figyelemmel lenni rájuk, de egy percig se higgye senki, hogy erkölcsileg helyén való ez az életstílus.

Helyes-e ha egy homoszexuális pár, kézen fogva sétál az utcán? Így lennének boldogok. „Miért akarnak megfosztani boldogságunktól? Miért lesz az nekik jobb, ha megtiltják nekünk?” – teszik fel a kérdést mindig, miközben homofób, rasszista, náci jelzőkkel illetnek minket. Gyermekeink negatív példát láthatnak; egyes csoportokat annyira felháboríthat a homoszexuális hajlam nyilvános megjelenése, hogy összetűzésbe keveredhetnek velük; a többség gyomra felfordul őket látva. Engem is kellemetlen érzés fog el, ha az utcán, kézen fogva sétálni látok egy ilyen párt. Abba bele sem merek gondolni, mit művelhetnek otthon, mert elfog a hányinger és rosszullét környékez meg. Lehet, ez kölcsönös a részükről, mindenesetre a többség akarata és a szexuális kisebbség védelme érdekében is szexuális önmegtartóztatást kérek a homoszexuális személyektől legalább a nyilvánosság előtt, hiszen az ember le tudja győzni szexuális vágyait. Ez az egyik különbség állat és ember között.


Bűn a homoszexualitás keresztény értelemben?  Országának, nemzetének hátat fordítva - bűnös. Olyan bűnt követ el, mely jogilag nem büntethető, de lelkiismeret furdalásra késztetheti őt. Régebben mindenki betegségként gondolt a homoszexualitásra és ma is akadnak, akik ezen állásponton foglalnak helyet, bár „az egészségügyi világszervezet évekkel ezelőtt deklarálta, hogy a homoszexualitás nem betegség”. 

Ha betegség, akkor gyógyítható-e a homoszexuális személy? Ez szerintem csupán elvi kérdés, ami a gyermek szocializációs folyamatára vezethető vissza. Megfelelő nevelés mentén olyan alapelvek rögzíthetőek a gyermekek fejébe, lelkébe, szívébe, amik megváltoztathatatlanok lesznek. Az első tehát nem a „betegség” gyógyítása, hanem annak megelőzése megfelelő neveléssel. A keresztény erkölcs mentén, nemzeti neveléssel. Elvhűséget, identitáshűséget adunk ez által, aminek köszönhetően, nem hogy homoszexuális személlyé, hanem igazi magyar identitással rendelkező fiatallá serdül az ifjú.

Vajon belenevelhető az emberbe vagy születéssel jár együtt? Erről ma is vitáznak. Pál, „Istentől való elfordulásként írja le a homoszexualitást” (Róm 1,24-27), míg R. Cohen, amerikai terepeuta azt állítja: „Senki nem születik homoszexuálisnak”.  Állítja ezt úgy, hogy ő maga is homoszexuális. Szerinte a homoszexualitás „nem szexuális probléma, hanem fejlődési rendellenesség a saját identitást illetően”. Ha nevelhető, és valaki szándékosan neveli rá gyermekét, az bűnös? Igen. A liberális felfogás szerint is, mert szerintük senkinek nem szabad megmondani milyen legyen, mit kövessen. (Értsük ezt bármilyen féle identitásra.) Én azt mondom, példát kell gyermekeink elé állítani, azonban a keresztény erkölcs mentén a nemzethez való hűség példáját. Én biztos nem fogom megpróbálni sem homoszexuális hajlamra nevelni gyermekemet.Ha születéssel jár együtt, akkor nem tehetnek róla, hogy ilyenné váltak. Ez esetben nem tekinthető bűnnek, de fontos hangsúlyozni, ez esetben sem tekinthető keresztény erkölcsi és tudományos biológiai szemszögből sem helyesnek.

Itt felvetődhet a legkényesebb kérdés: Mit tennék én, az új jobboldali gondolkodó, ha gyermekem homoszexuális személlyé válna?(természetesen akaratom ellenére)Az én gyermekem. Én nemzettem, én neveltem, így természetesen szeretném őt akkor is. Ennek ellenére kiállnék amellett, hogy törvény tiltsa a melegházasságot, a homoszexualitás propagálását és a homoszexuális megnyilvánulást az utcákon.

A homoszexualitás szabad propagálásának megállítása, önvédelem csupán a Rend és Igazságosság nevében.Egy hasonlattal élve így írnám le a „homoszexualitás-kérdést”: A kútból hideg vizet húzunk fel, így az emberek többsége azt issza, nem a meleget. Ez a természetes. Míg az emberek nem kiabálják az utcákon, hogy a meleg víz jó vagy jobb, ezért igyon mindenki azt, addig nincs semmi probléma. Mindenkinek szíve joga milyen vizet iszik, de ne feledje senki sem, milyen vizet ivott és milyen vizet iszik a többség ma is: Hideget.

Homoszexuális pár nem fogadhat örökbe, nem nevelhet gyermeket.Akad olyan esetre példa, amikor két meleg férfi gyermeke a bejárónőt azonosította anyukaként vagy két leszbikus nő gyermeke férfiakat kért meg, hogy legyen az apja. Homoszexuális személyek gyermekei határozottan rosszabbul teljesítenek az iskolákban. Homoszexuális pár, ha gyermeket fogad örökbe, az „a két ember legjobb szándékának feltételezése mellett is – a gyermekek elleni bűncselekmény.”  Akkor is, ha szeretik, mertegy gyermek egészséges fejlődéséhez hozzátartozik, hogy édesanyjától és édesapjától is tanulnia kell. Például az édesanyától a gondoskodó szeretetet, míg apjától a szigort, rendet és fegyelmet.Ebből is következik, hogy házasságot csupán férfi és nő köthet egymással. A melegházasságot eddig azért nem tiltották, mert nem volt.


A házasság nem csupán az egymás iránti testi vonzalmat vagy lelki szeretetet jelenti, hanem „a klasszikus nézet szerint a házasság három szempontból egyesíti a feleket: testileg-lelkileg; a gyermeknemzés által a gyermeknevelésben és a közös háztartásban; valamint örökké és kizárólagosan.”  Éppen ezért a melegházasság engedélyezése lényegében a házasság újraértelmezését jelenti, vagyis a házasság tartalmának kifacsarását.
A liberalizmus mai, túlzásokba esett változata, mint az elvtelenség melegágya nagyban hozzájárul a homoszexualitás terjedéséhez, hiszen védelmezi a szexuális kisebbséget alkotó személyeket és támogatja őket.

Érdekeik elérésére lehetőséget biztosít. Mind e mellett az elvtelenség megteremtésével együtt hozta a XXI. századnak az erkölcstelenséget. A fiatalkorúak körében a több személlyel való szexuális közösülés, nagymértékű alkohol- vagy drogfogyasztás szintén közrejátszhat a szexuális identitászavarhoz, aminek következménye lehet a homoszexualitás a kutatások alapján, amennyiben az, a szocializációs folyamattal összefüggésben van. 
Az Európai Parlament is a védelme alá vette a homoszexuális személyeket és így Európa önpusztító folyamatát támogatja.

Ráadásnak: „A „liberálisok”, akik az azonos nemre irányuló hajlamot normálisként értelmezik, olyan ideológiailag színezett „szemüveget” mellékelnek mindehhez, amely a homoszexuális életet valamilyen módon „vidámnak” („gay”) láttatja. Ezzel megfosztják az érintetteket attól a lehetőségtől, hogy elhagyják a homoszexuális életstílust”. Mert igenis vannak olyan személyek, akik bánják homoszexuális hajlamukat és segítségért kiáltanak. A katolikus egyházaknak és persze minden keresztény embernek kötelessége, hogy segítse, ahogy tudja őket. És ez a segítség fontos, hogy ne a hajlamuk támogatását jelentse.

A homoszexualitás nem támogatni és nem reklámozni való. A tradicionális családmodellnek kell léteznie. Ez a természetes rend hozzátartozója, hiszen csupán férfi és nő, apa és anya egymás iránt érzett szeretetének kiteljesedéseképpen születhetnek gyermekek. Ez, az emberi fajfenntartás alapja. Talán az a leghelyesebb identitáspolitika a „homoszexualitás-kérdésben”, ha nem is beszélünk erről többet, mert ha csupán semlegesen beszélünk is róla azzal is segítjük e fertő terjedését? Örülnék, ha nem kellene ezzel a témával foglalkozni, de muszáj lesz, hogy mentsük az igaz magyar lelki minőséget.

Vékony Csongor Levente - Identitesz

Felhasznált irodalom:

Vékony Csongor Levente: Amikor az ember gondolkodása érni kezd. Budapest, 2016. 172.
Angyal Ágnes: Melegnek és balkezesnek is születni kell, 2009.
http://24.hu/belfold/2009/09/02/melegnek_balkezesnek_is_szuletni/
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 65.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 67.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 67.
Szilvay Gergely: A melegházasságról. Századvég Kiadó, Budapest, 2016. 262.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 81.
Szilvay Gergely: A melegházasságról. Századvég Kiadó, Budapest, 2016. 215.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 108.
Roska Péter: Homoszexualitás katolikus szemmel. JEL Könyvkiadó, Budapest, 2007. 13.